Dienstenruil

  • Ruilwinkel Oss bemiddelt bij dienstenruil. Middels een prikbord worden aangeboden en gevraagde diensten bekend gemaakt, o.v.v. deelnemersnummer en gevraagde CrOssjes.
  • Alleen medewerkers van de ruilwinkel brengen deelnemers met elkaar in contact.
  • Aanbieder en afnemer van een dienst maken samen met een medewerker van de Ruilwinkel afspraken. Aanbieder en afnemer zijn samen verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraken.
  • De ruilwinkel is niet verantwoordelijk voor de gemaakte afspraken en kan nooit aansprakelijk gesteld worden.
  • Als de dienst is verleend, ondertekenen beide deelnemers een ruilbewijs, met daarop het aantal CrOssjes dat verrekend moet worden. Dit wordt dan in de administratie verwerkt.
  • Diensten die buiten de Ruilwinkel om worden geregeld zijn op eigen verantwoording, er worden dan geen CrOssjes verrekend.
    Als een deelnemer zich niet houdt aan de afspraken, of zich anderszins niet correct gedraagt, zal de Ruilwinkel voor deze deelnemer niet langer bemiddelen.
  • Als u iets leent / huurt (bijv. elektrisch gereedschap) via de Ruilwinkel, maak dan duidelijke afspraken over hoe lang u het mag gebruiken, hoe het artikel gehaald en gebracht wordt. Normale slijtage is bij de prijs inbegrepen; wie iets kapot maakt, is wel daarvoor aansprakelijk.

Reageren is niet mogelijk